VLND Burger on rohkem kui lihtsalt toit.

Me oleme koos sinuga osa ühiskonnast.
Osa, kes hoolib.

Miks?

Juba möödunud suvel tundsime, et tahame 2023. aasta Riigikogu valimiste eel anda oma panuse selleks, et rohkem noori inimesi valima läheks.

Ettevõttena tunneme, et meil on sotsiaalne vastutus anda endast maksimum, et Eesti oleks tulevikus veel parem kui täna. Et Eesti oleks riik, kus inimesed saavad olla nemad ise. Riik, kus vähemuste õigused on tagatud, naiste õigused pole ohus ning demokraatia on endiselt töökorras. Oma ilus ja valus.

See siin on meie panus, et Eesti ei liiguks ajas tagasi. Tagasi aastasse 1800 nagu ütles Arija Helmvee oma pöördumises noortele.

Kes?

Me kutsusime “Sõber, valima!” kampaaniasse edumeelsed noored inimesed, kellest igaüks suudab kõnetada märkimisväärselt suurt osa Eesti ühiskonnast.

Kampaaniat rahastab VLND Burger. Tehnilise teostuse eest seisis A Cube Agency, projekti juhtis Sigrid Kaljund, veebilehe lõi Emilia Kagovere, fotod tegi Silver Tõnisson, lavameigi lõi Mädleen Mustonen ning ruumiga toetas Telliskivi Loomelinnak. Kujundas Timo Tiivas. Tekstid kirjutas Hindrek Pärg.

See on meie kõigi ühine panus. Panus, et Eesti oleks tulevikus parem.